man vinner det man förlorat

jag kan inte förstå.. hur lyckat det kan bli när jag går
ut med linnéa! haha.
otroligt rolig kväll igår, inte nyktra, inte bittra, utan full rulle!
började fix, dricka och spel hos néa.
sen med buss till stan, skulle gått till robin och dom
men eftersom klockan var så mycket så gick vi till interpool en snabbis
och tog en drink. såg då också att de har byggt ut jävlans mycket
så nu är det discobowling och sånt där!!!
snacka om trevliga torsdagkvällar vi ska ha alltså ;)

efter en varsin där så drog vi till slick, dock inte så mycket folk där.
träffade på emelie, erika och gänget så vi gick upp och dansade med dom
och då kom allt folk, härligt att se!
och så slutförde jag mitt uppdrag också, så linnéa bjussa på drinken! ;)
dock drack hon typ halva själv. haha.
och så lurade jag jocke och martin med att två öl skulle bli mer än 220 kr
så de pengarna ligger i bra förvar just nu ;) haha idioter!

dansade och hade jättegrymtsjuktroligt! och sen blev klockan 2, varför?
älskar den tiden mellan 12 och kvart i 2. då är livet som bäst alltså. haha!
men... vi hämtade jackorna och väskan och drog oss utåt, fick hugg på en riktig
snygging... tror jag? iallafall igår ;)
men det konstiga är att jag har fått några konstiga sms idag.. undra om det är han?

haha, a, lite utav en galen kväll!
bästa var nog i bilen då néas mamma höll på dö av skratt!
inte kunde vi hålla käften inte.... pladder på pladder!
och så ramlade jag ur bilen och slog armen i dörren också. bra.

låste mobilen också, så det blev pukkod.... så då skulle jag försöka
fixa fram pukkoden på halebops hemsida.. men då står det att jag måste
ha ett inlogg, och det har jag ju, men dock har jag glömt bort lösenordet
och då skriver de att de skickar ett nytt lösenord till min mobil för att sedan
kunna få tag på min pukkod. MEN JAG KOMMER JU FAN INTE IN I TELEFONJÄVELN!
vad äre som är så fruktansvärt svårt? riktiga nollor som tänkt till alltså.
det slutade med att jag somnade med datorn i knä, halvliggandes.
linnéa väckte mig runt 7 och sa till mig att lägga ifrån mig datorn, haha.
men då hade jag suttit mig vid facebook istället. inget minne utav det inte.
för trött kanske? troligt.

vaknade idag runt 11. fixade frukost och så.
sen drog jag till kusin och umgåtts med elin några timmar.
bjussades på mat och gott, sen fick jag också skjuts till stan.
lyxigt att vara där! ;)

nu ska jag ta och göra mig iordning för att dra till humlevägen
och mysa med e, a, l och småpojkarna! myyys.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0