natten är ung och jag ser dig åldras

linnéa och jag pluggade ett litet tag,
vi åt mat och sen låg vi där, som alla andra gånger.
i min säng, hade absolut ingenting att göra, men vi
nöjde iallaflal oss med bara varandra.
- till en viss gräns då vi sa, nej nu jävlar måste något göras.
så vi drog på oss mjukisar och gav oss ut på en promenad.
kom tre kilometer, blev jagade av turkar, så vi ringde lina som
trodde det var jätte allvarligt så hon kom i fullfart och sket i allt
hon höll på med, värsta räddaren i nörden! gullispulla :)

sen åkte vi lite bil, åkte hem till henne.
har snackat vett och etikett, även med simon som är så
fruktansvärt söt och charmig!

nu ligger vi i sängen, linnéa halvsover och jag ska också ta
och krypa ner med henne!
så skönt att ha någon vid sin sida, någon man vet att man
även i de sämsta tillfällerna, som de bästa!
fina du. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0