lägger mig med ett leende på läpparna

min energi är på topp.
så glada som vi var ikväll tjejer, det får mig att
stiga till takets topp alltså!
sån fruktansvärd härlig känsla!
och bara tanken utav att vi sitter på arlanda
den 3e maj och inväntar vårt flyg, eller till och med
sitter på flyget.... eller det bästa, är i antalya med er
och lever kungligt tillsammans. det ska bli så jävla roligt!
aspepp alltså!
känner att jag bara vill kasta i kläderna och fara iväg!

och vi ska verkligen tacka jennie för att hon gjorde det här
så klumpigt bra! annars hade detta blivit så jävla veligt och
kanske inte ens blivit av!
men nu ska pengarna betalas till malin, sen är det bara att invänta
datumet och dra oss till arlanda!

finns inte ord!
har nog inte heller fattat än!
fit for fight, YEY!!!







idag har varit en bra söndag, en mycket och jättebra söndag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0