lyckan kommer, lyckan går

jennies och min planerade runda blev inte
alls som planerad!!! inte................
när jag ringde så befann hon sig i stan,
så jag satte mig med mysfilten och kollade på en film,
sen hjälpte jag mamma med maten.
käkade och sen kom jennie.
klippte henne och fixade oss så hann inte ut och gå,
för då planerades det "utlandssnack" hos maya vid
halv sju-sju, så då var det bara att dra sig dit! :)

kom dit, käkade ost och kex och kollade resor!
malin och jennie var de som var de mest insatta i vårt
snack och därmed satt de och jämförde priser och hade sig.
och rätt som det är utbrister malin: JENNIE DU HAR JU BOKAT?????
jennie: MEN VAA??? näääää...
malin: MEN JO! HAHAHA VAFAN VI HAR BOKAT!!!
alla vi: WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH! NU JÄVLAR TJEJER! HAHAHAHA!
(flyger upp från stolarna, helt galna!)

haha så jävla härligt. alla blev helt extas och det bästa är ju
att jennie bara satt och fyllde i personnr och sånt för att kolla
priser och boende och så tryckte hon på beställningsknappen! haha.
och inget avbokningsskydd har vi heller, så nu är det bara att köra på!

så tisdag den 3 maj klockan 17.40 lämnar malin, jennie, maya, lina och jag sverige
för att leva livet i turkiet, side, antalya i en vecka!
kommer dit runt halv elva på kvällen och då börjas det! haha.
och vi kommer leva i en 3rums lägenhet tillsammans och laga viss mat själva
och resten utgång!
ska ha en riktigt må-bra-vecka med nötarna och ha svinkul tillsammans!!!!
åker hem mot sverige den 10 maj 23.55 och är på arlanda runt 3 tiden på natten!
hoppas någon söt förälder eller någon annan fin person vill hämta oss då bara :)

men gud så vi är taggade nu och gud så kul det ska bli!
fattar inte än! :DD
bästa dagen på länge, fick verkligen mitt hjärta och min hjärna att vakna!

nu blir det godnatt, för imorgon ska man in till sandviken och hitta på lite saker
med lina och malin, dock tidigt också. men puss på er.

och tjejer. PACKA VA?











så kul att få se sin vän jennie ibland!
och till och med så kul att hon är så klumpig så vi ska enda till turkey ;)




här är vårt hotell också, rätt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0