bättre med en än flera vissa gånger

den här fredagen har varit mer än great.
första lektionen ligger jag så bra till att min
lärare inte ens bryr sig när jag drar från lektionen.
och den andra lektionen har jag fått slutbetyg i så
då fick jag gå.

så felicia och jag tog bussen till sandviken, mötte upp
mor och far och gick in och köpte min älskade crosstrainer.
sen drog jag och F vidare mot intersport och checkade praktikplats
och jag hoppas killen kan göra felicia lycklig. heheheh!

sen mötte vi upp mor och far igen.
papi köpte en foundation och en snygg hatt till mig.
tack lovely! och tack för crosstrainerN! :)

sen gick vi och åt på napoleon och summan slutade vid överstigit 800.
men gott!

åkte trångt hem, jag och felicia trixade med crosstrainern ett par timmar,
men nu står den här så fint och fungerar gör den också.
så imorgonbitti blir det ett pass! jävlar vad skönt :)

sen färgade vi hår, gjorde blonda slingor i hennes hår och gjorde en
slinga i mitt underhår, men den blev röd, JÄTTECOOLT!
ska nog göra fler sånna. rätt häftigt!

så nu sitter jag här, med lite funderingar om jag ska dra mig till en fest
med kuligt folk eller om jag ska byta om och dra en snabbis på trainerN!
skulle ju vara skönt.
får se.

här är lite utav vår fredag:


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0