så lite kan skapa glädje

tåg med felicia in till stan.
gick på stan, köpte present till elin.
blev "converse" och en basker/mössa.
übersöt!

drog upp till skolan. åt mat.
pluggade och hade prov.
ett G kan man ju iallafall hoppas på!

kollade på film på sista lektionen.
därefter drog jag och néa till skutan
för att fira lilla ettåringen elin! :)

fick då även träffa mitt nya lilla kusinbarn
som bara är lite över en månad, lilla elias.
att hålla något så litet, det är så stort!

kaffe, tårta, kakor.......... osv.
orkar inte mycket. haha.
sen åkte typ alla... utom vi.
elin somnade, vi åt hemköpt sallad,
elin vaknade och gosade i min famn.

fick skjuts till stan av ulrika, pratade en massa
omänskliga saker. konstigt att man lever egentligen.

min dag har i stort sett varit jätteskön och mycket trevlig.
älskar kalas, älskar att se folk glada.

och min dag slutar som bäst när jag får somna med min
bästa vän vid min sida, sussandes så skönt.




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0