trots mycket försvinner så är man nöjd

så bra det blev igår, vilken glädje!
jag hoppas verkligen att maya är nöjd över sin överaskningsfest
som hölls på bara vara bredvid old saints.
blev välkomsöl, sen tacos, lekar och efterätt. hur mysigt som helst.
och gud så vi dansade.
alla 30-40 drog oss därifrån runt 1 tiden och skulle på krogen.
men det var knökfullt så många utav oss drog oss hemåt, även vi.
var nöjd med kvällen ändå, bara man fick fira sötaste maya så!

drog hem till sätra och bäddade ner linnéa och sen fortsatte jag mitt
liv i en taxi för 340 kr. haha wiiiiierd!

idag fick man åka med björn och mathias hemåt.
blev mat i ockelbo och en film.
nu är man hemma och har suttit och försökt fixat internet i en timme.
och nu fick jag se att kameran är lite paj också, så den ska nu in på lagning....

så nu ska jag ta ur mig lite irritation på min ct. och sen försöka ta mig till a&e
för nyckelhämtning och checkning. hehe.





fler bilder från gårdagen finns på fejjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0