man vet mycket i bra tillstånd

en trevlig kväll blev det igår!
skulle bara in och säga hej och grattis till maya,
men då blev man bjuden på oxfilé och potatisgratäng,
champagne, vin, osv. och även panacotta!
härliga tider, tror nästan vi ska börja ha middag hos maya
varje helg faktiskt! hehe.
blev där i typ två timmar och proppmätta blev vi.
drog sedan till bilmacup och kollade typ tre matcher och sen
åkte vi vidare till malin, men hon kände sig trött så lina och jag fortsatte
vårt åk till finnstigen där det var party.
dock blev vi inte där så länge, utan tog istället med oss foffe och johan
hem till foffe och kikade film och de drack snuskiga drinkar!
somnade väl runt 7-8..... känner mig jättetaggad för skola imorgon också! INTE.

har iallafall nyss kommit därifrån, så man ser ju rätt risig ut med gårdagens smink
och håret åt alla håll, så nu har jag satt på mig mössa och mjukisdress och ska ta
en långpromenad med linan min. hehehe.

drar upp några bilder sen gårdagen när jag kommer hem.
tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0