ibland skapar skolan lycka

för jag är lyyycklig, för jag är lyyyyyycklig, för jag är lycklig måndag,
tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag. för jag är lyyyyyyyycklig!


ne så lycklig är jag inte,
men denna dag gjorde mitt humör positivt.
började med att jag typ är klar i särskilda behov.
bara ett studiebesök som fattas, sen kan jag lämna in.
plus provet imorgon då.
sen på owes så gjorde vi bara utvärdering och nu är vi
klar med den kursen.
därefter hade vi svenska och nu börjar vi med film och böcker.
så ska se ondskan första veckorna nu och anteckna osv.
sen ska vi se när lammen tystnar och skriva om den osv.
så sen ska vi läsa böcker och lite sådant, så jag tror det blir rätt nice!
och så ska vi även till stockholm på min stora 19årsdag, alltså den 8:e mars!
dock på kvällen.
till stockholmsteatern och se trettondagsafton där bla. peter haber och hon från
parlamentet är med och spelar. så det blir nog rätt nice!

iallafall, det som satte punkt och pricka på min dag var då att jag som kämpade
så förbannat för att kunna skriva klart och lämna in islamarbetet här före jul,
inte trodde på ett högre betyg än g, om inte mindre, fick idag reda på att
jag hade fått mvg? och hur fan va det möjligt.
jag som satt och inte kunde nåt, jag satt hemma och tårarna sprutade för jag
var så skoltrött, men rasslade ihop något och skulle lämna in,
men då var jag tvungen att sätta mig i skolan och skriva ner det dataskrivet och
skicka in på det viset, så den dagen var nog inte så rolig för min lärare, apropå
mitt helvetes humör!!! gud vad arg jag var.
men jävlar idag vad glad jag blev, så lycklig :)
och inte sämre blev det då vi endast hade betygsnack på owes andra lektion
där han berättade att jag fick mvg i slutbetyg för att jag lämnade in min
extrauppgift som jag slarvigt gjorde hemma en dag på lovet.. tog typ 10 min. haha
men nöjd tjej här en tisdag eftermiddag! JAPP!

så nu sitter man här med stora chanser till att jag får tillbaka en tusenlapp
för min resa som jag betlade in idag, bara för att mamma tyckte att jag kämpar
och är så duktig i skolan! och det är sånt här som får mig stark och kunna lyckas.


så nu ska jag sitta och råplugga till provet imorgon och ännu bättre blev det
när min religionlärare sa att vi som är klara och fått betyg inte behöver
komma imorgonförmiddag, så jag startar min dag vid halvtolv och slutar tre.
rätt skönt!!!
bästa är att néis hänkar på mig hem också, lovely ♥

nu drar jag mig neråt, får se om e&a kommer sen och hämtar sax och
kanske lämnar nycklar. eheheheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0