första dagen på år 2011

heddes kommentar om nyår :
var det älgjakt igårkväll eller jävlar vad det small!
KUNG DU GOSSE!

gårdagen, 2010 sista dag ever, gjorde vi ganska bra tillsammans.
mycket god mat, jättegod panacotta som elina gjorde - stort plus
till dig och ditt bakverk! :)
och fint folk var det, en del lite... ja, det behövs knappt nämnas!
vi hade jättetrevligt iallafall, körde charader, jag och jens kollade in
sverige - kanada matchen på hans iphone4, värsta bra bilden ;)
där de vann efter straffar med 6-5. GREAT! spännande match!

tio i tolv drog vi oss utåt och stog samlade vid alla fyverkerier!
så vackert, till och med så vackert att jens fick fyra skotthål av rakter i nya kavajen!
haha. och det tycke maya var det bästa med nyår? haha tokunge.

efter tolvslaget var det många som drog, men jag höll mig kvar!
städade ihop och sånt, halvsov i fåtölj och sen vid halvsex drog man sig.
sov ett några timmar och nu har man varit hemma ett tag och stabiliserat
sig lite. kan ju inte gå och va halvtrött flera dagar efteråt inte!
tur att man inte drack så mycket igår, har inte orken till det.
man ser ju hur förjävliga alla andra blir, så att man skäms!

jaja, hoppas alla hade ett jättefint nyår och att vi nu gör det
bästa av det nya inkomna året, 2011.

2 månader och 7 dagar till min 19årsdag.
2 månader och 11 dagar till studentkryssningen!
TAGGA!


nu ska jag hjälpa mror med chili con carne och sen ta en varm du,
fixa klart rummet och sedan drar man till anna och emil och spelar kniect
med de andra brudsen! :)

BTW, bilder sen gårdagen finns på fejjan. kika där.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0