en helhet när bitar faller på plats

här sitter man och undrar varför denna dag har varit så bra?
jo, därför att jag och linnéa började med att informera åk 2 och 3
på gäverängeskolan om vårt projektarbete.
sedan tog vi halvtiotåget till gävle.
gick till skolan. hade en lektion, men jag orkade bara halva
så sen slutade jag. haha. hade lunch och sedan kollade vi på filmen
ondskan på vår svenskalektion och när vi kommer till vår absolut
sista skapande-lektion så ska vi ju kolla klart på den usla filmen
trettondagsafton som vi sedan ska gå på teater på... suger.
typ mer än halva klassen sov, och när inte ens filmen var slut
hade typ alla gått. HÄRLIGT BF3A!

och så det absolut bästa, vi fick våra underbara scheman som
kommer gälla nu på vårterminen. UNDERBART!





om ni inte ser så kan man ju testa denna länk:
http://www.novasoftware.se/webviewer/%28S%28jzuocb45jvygmqb4bcseth45%29%29/design1.aspx?schoolid=69580&code=133768

kom hem.
åt nuggets och ris. wow så gott.
sen kom en sjökapten, eller rättare sagt en pensionerad sådan.
men han är rätt cool.
med tatueringar och stor mage, precis som en sjökapten ska vara.
och liten sån där whiskeyröst. härligt!
så klippte honom och tjänade två lappar. kung.

nu ska jag ner och försöka plugga lite, sen har man morgondagen
kvar och efter den så har man klargjort en hel vecka efter jullovet.
en applåd till oss vafan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0