du som vistas, visa dig.

jag blir så glad när det går bra.
webdesignen gick jättebra idag tyckte jag.
kom rätt långt och vi räknade ut att vi kanske bara
behöver runt 4 lektioner till så är vi klar sen :)
beror på hur svårt vissa saker blir, men har ju kommit
lång bit på vägen nu så det känns mer än OK om man säger så!

har  nyss käkat pannkakor.
så nu sitter jag nerbäddad i sängen i mjukiskläder och myssockor
med två litteraturböcker, matrial till provet på onsdag, vattenflaska,
plånbok, skinnhanskar, bodylotion osv. osv. osv. runt om mig.... haha.

så pluggas ska det göra, sedan vila, behövs alltid.
imorgon blir det kortdag eftersom våra tisdagar ser ut så att vi börjar
halv nio och slutar tjugo över tio. GANSKA SKÖNT?
så imorgon tar man halvtolv tåget hem och avslutar dagen och kvällen med
linnéa då vi ska ha vår första projektarbetsdag med barn och vuxna på kyrkans unga!
kommer garanterat bli jätteroligt :D

men hejdå.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0