du övervinner bara dig själv

sådärja.
då har man besökt den andra delen av ockelbo.
så härligt att vara där, känner mig... mig själv!

lina och jag gick in på ajsiej och köpte gurka och dipp!
sen drog vi vidare mot anna och emil där sötbarnen bastian och elliot
också höll hus.
spelade kniect tills vi lurade barnen att klockan var 11 och de var tvungen
att lägga sig.
så då blev det rätt lugnt!... tills anna började fantisera. haha.
ni är så mysiga!

och så har man lägenhet ett tag snart också då.
det blir skönt! gullisar.

nu ska jag ta och sova, för imorgon ska man bara pigg när
lina och jag ska vara på kuxahallen runt 11 och vara barnvakt
åt sötpojkarna! hihi.
de små krabaterna har mycket energi, till och med så att de tar min.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0