du är min stjärna

hejohopp.
nuförtiden känner jag mig lite busy, så han't ti' mä internet och sådant då jag inte!
haha. igår så blev det matlagning och filmtittande med knörtisar och
idag har jag och linnéa varit och hälsat på malin cedemar i hennes
nya och underbart fina lägenhet! fler besök tack..... saknar dig unge!

åkte bussen till skutan.
nu har vi duschat och ska till och äta och få i oss några goda things till!
sen vid halv elva blir det bussen till stan och möta upp folk om man hinner.
hehehehe.

får se hur denna kväll slutar.
imorgon blir det troligen kusin och hemgång eller om jag stannar.
och på lördag blir det emeliemys!!!!
något väldigt stort för mig eftersom vi inte setts på år och dar! :)
miss it.

men... HEJDÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0