bakom stjärnornas vägg finns tomrum

jag skämdes. vi skämdes. pinsamt alltså!
åkte till loy på någon fest, där alla fjortisar m.m. höll hus.
det är fan pinsamt hur man kan hålla på.
ibland undrar man om man ska bli nykterist,
för om vi blir så där så borde jag fan skämmas.
riktigt pinsamt.

drog därifrån, åkte till mathias, kollade på film,
somnade, kollade på film, somnade osv.
tillslut, runt 4 tiden gav vi upp och lina och jag drog
oss hem till mig och kurade ner oss. underbart!

vaknade av larmet klockan tio idag.
då var det bara att sätta på sig träningskläder och ställa sig
på crosstrainern som står cirka en meter, inte ens det,
från min säng. heheheh.
körde 20 minuter och har precis duschat.
nu ska jag äta frukost och sen packa inför kvällen!

galet roligt vi ska ha, shhhh bara.
över 30 pers, härliga personer också.
och billig dricka om man skulle orka svälja sådant.

kanske blir en lugn kväll så, men galet roligt ska vi ha :)
sover sedan i sätra hos néis. fint.

hörs då.
ha en fin kväll ni också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0