avgjort!

japp, nu är första dagen på vår sista termin avgjord.
inga mer jullov och inga mer "första dagen efter jullovet".
härligt? - det är på både sätten.
just nu vill jag bara ha min jävla student... för redan idag blev
jag riktigt skoltrött.
helt slut som människa....
men, det är väl i skolan man ska kämpa för sitt liv?
för att få det man förtjänar senare i livet?
bara att ligga i.

så just därför ska jag nu ta mina 5kilosböcker och traska ner
till undervåningen och plugga med mamma.
eller ja, hon sitter bara där som stöd och det hjälper mig faktiskt ganska mycket.

en dag gjord, imorgon en ny.
och om simon har rätt så har vi nu bara 59 skoldagar kvar innan studenten!
exklusive vår 7 veckors praktik och en veckas ledighet. heheheheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0