vill känna frihet

började med att linnéa och jag
drog till gäverängeskolan i ockelbo
och ställde olika frågor till klass 2.
det gick bra och vi är nöjd med vår insats.
höhö. sen var det en timme kvar tills vårt
tåg skulle gå, så vi gick upp på trillin och
åt lunch. och för mn del blev det räkmacka.
hur gott är inte det då? ;)

är nu inne på vår andra lektion i skolan och
snart tänker jag traska iväg.
pallar inte mer. vill bara ha studentjäveln
och slippa allt. skapa ett nytt liv med nya människor
och nya ställen. börja om totalt.
det är min nya dröm. skulle vara skönt att kunna
börja om, inte vara någon anna, bara vara sig själv,
kunna säga det man vill och känner för.
ingen annan ska bry sig utan det är mitt liv.
gud så skönt det skulle vara.
tänk vilka tankar man har ibland.

ska ner på stan snart och träffa henrik och andré.
får se om f följer med eller hur det blir.
men känns också som att jag vill hem och bara ta det lungt..
får se hur jag gör. finns ju hundraelva andra dagar att
umgås med dom fisarna.

peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0