vad gör vi? nu kööör vi!

vilken jäklans bra kväll det blev igår.
felicia och jag åkte till anna och frida.
drack vin på vin. gottgott!
tack frida (: sen kom resten.
spelade lite spel och sen drog jag,
malin och felicia vidare mot station
och satte oss på tåget mot gävle.

väl i staden så gick vi till slicken och tog stämpel
och sen vidare till old saints och tog en cider.
sen gick vi till slick igen och dansade rövarna av oss.
fan va kul det var och så skönt att skaka av sig lite ;)
härligt folk också. jag njöööt (:

efter krogen blev det en massa prat utanför tills
vi träffade på johanna som vi då skulle åka hem med.
blev max en sväng och käkade, träffade på hittan och dittan.
sen rallyfart med rävar och jox på vägen hem! haha.

somnade runt fyra och idag kom mamma och väckte mig halv två.
BRAAA PETRA! kanoners. härligt, verkligen? haha.

har nyss ätit frukost.
ska slänga mig i duschen nu och sen göra mig iordning för kvällens
bravader som ikvälls hålls i holmsveden. födelsedagsparty för två bruttor,
varav en jag har lite kännedom om. grattis iallafall (:

nu väntar duschen jättemycket.
tack för igår bruds. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0