en vacker studiedag

haha ja hur ska man börja det här inlägget då?
kanske såhär;
HEEEJ!
japp, så bra det blev.

ledig dag idag, kallad studiedag!
jag gick upp i ganska skaplig tid, halv nio.
åt en bra frukost och gjorde mig iordning för att
åka till valbo med två kära vänner, nämligen
malin och linnéa. felicia skulle ju också varit med,
men det blev lite komplication där så... det sket sig!
jag och malparne dunkade musik in till sandviken,
var tvungen att ta drivern på mcdonalds och köpa
de goda chili cheese. höhö.
sen fortsatte vi vårt dunk mot valbo och satte igång
med vårt shoppande. började med skohuset,
där malin köpte två par skor och jag har kollat in typ
3-4 par som jag är mycket sugna på.
får se hur det blir... två av dom ska iallafall köpas!

sen drog vi vidare in på själva köpcentrum.
hann bara in genom dörrarna så kom linnéa också (:
hittade lite småfynd, blandannat en jacka, men
köpte inte den heller, eftersom jag är lite så att jag kan
få för mig att köpa något och sen när jag kommer hem
så vill jag inte ha det.. så därför väntar jag lite
och ser om suget kommer, då köper jag den!
rätt smart.

köpte iallafall trosor, en halsduk, och lite småpill.
ska in med mamma och pappa någon dag här framöver
och då blir det shopping. mamma är skyldig mig en jacka
och pappa kan bidra lite utav sina pengar till ett par skor.

iallafall så fortsatte vi vårt shopping, blev lunch på kitchen
och sen kom vi på en jätteroligochsuuuperkonstig idé.
-vi köper en hamster! och det gjorde vi! ;)
vi köpte ett jäkla djur, dock inte till oss, utan till vår vackre
vän lina som fyller 18 år imorgon! (egentligen idag)
så det var det sista vi gjorde innan vi drog hem..
eller malin sprang in på coop och köpte hamstermat ;)

så jävla klockren!
då vi kom till ockelbo svängde vi direkt till lina
och gratta henne en dag före ;)
och det första hon sa när hon såg kartongen var:
- nä jag vill inte ha nå mer djur int...
sen när hon hade kollat på hamstern:
- men guuud vad söt, åh så gullig!
så jag tror hon gillade den!

och malin, linnéa och jag döpte den
till lörvas, partylörven ;)
heltuff, långhårig och guld-beige hamster.
klockren. så nu har inte lina tid att gå på krogen nå,
för nu har hon en hamster att ta hand om.

efter besöket åkte jag och linnéa hem och pluggade.
skrev klart loggboken som ska lämnas in på fredag och
började på instuderingsfrågorna till provet nästa vecka.
sen kom kusin och rebecka, även simon.
så vi fikade och sen stack alla.
så jag satte mig och skrev klart om assistentgrejset
som helst ska vara klart på fredag.
renskrivning kvar sen är det färdigt också.
så jävla skönt att få saker gjort!

har precis duschat och fixat lite till morgondagen.
nu är det dags att sova innan mina ögon dras ihop.
puss.





lilla söta, vackra, underbara och gulliga lörvas, ta hand om vår vän! (:

så nu så där 18 minuter över tolv så säger jag grattis älskade
vän på din stora 18årsdag! som du längtat och nu är du med ;)
älskar dig ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0