och henne är man stolt gudmor till

ojojoj, dagarna bara flyger iväg.
känner mig seg med bloggen just nu,
skrev senast i onsdag och jag som brukar
kunna slänga in två-fyra inlägg per dag.
inte normalt...

men kan ju skylla på att jag har fullt upp på
mina dagar. heeela tiden.

igår blev det stan efter skolan med linnéa.
gick och bytte mina kängor som jag köpte
förra hösten, för sulan var det typ punka på,
så jag fick råd från en tjej från din sko
att jag skulle komma och lämna in dom
och så skulle dom se om dom kunde laga dom.
men när jag kommer dit så kollar dom lite snabbt
på skorna och säger att jag det blir reklamering
på dom. så jag fick tillgodokvitto på din sko, 449 kr.
lätt mycket bättre än att jag skulle fått tillbaka
mina kängor som ändå var lite utslitna. höhö.
gjorde en jäklans bra affär där tycker jag!
så nu blir det antingen ett par vinterpjukks eller
ett par nya glamourklackar. låt se vad som behövs.

efter stan drog vi hem till linnéa.
käkade typ vääärldens godaste mat,
nämligen chickenbits och strips med remouladsås.
shit alltså, sjukt gott! åt tills jag dog...
duschade, gjorde oss i ordning, bella kom,
drack lite vin och annat gott sen skjutsade
néas mamma oss till gävle och släppte av oss vid interpool.

gick in och satte oss och kollade på brynäs-djurgården
och vi fick se brynäs vinna med 4-2.
puss vad jag älskar mitt lag!

blev en drink och massor av prat där.
fick även lite sällskap.
drog sen och åt, pratade med fransmän
och så rolig som jag är så lärde jag dem att
säga mullebulle (fråga mig inte varför, men gud så roligt det lät!)
och elefant. haha.
därefter skulle jag ta ut pengar vid en automat,
men det stod att det var fel på den så jag blev lack,
och medan så flög isabell och linnéa på automaten och
hittade 400 kr som satt i den där luckan. haha.
så vi delade på de, 133 kr var på pricken!
så då blev det en gratis ingång för vår del på slicken sen ;)
gjorde inte alls oss något!

dansade röven (fötterna) av oss,
helt död och det har jag fått lida av idag kan jag ju säga då..
men annars har dagen varit bra.
sov över lite imorse, men hann göra oss iordning på typ en kvart så.
ganska bra gjort :)

ikväll har jag haft mys med familj.
ätit tacos, ätit vindruvor, choklad och annat gott.
samt kollat idol och en annan film.
jag avslutade min kväll med att somna på pappas mage.
den bästa kvällen på länge.
älskar dom, alltså min mamma och pappa. mitt liv!

så nu ska jag lägga mig och kolla en film tills jag blir
så där supertrött igen.
och det regnar också, älskar ljudet!

imorgon blir det upplockning av amanda på station
halv tolv. vidare till skutskär och fira moster.
sen hem till kusin och käka tacos igen  och
sen ska amanda och jag vara barnvakt åt
en tioåring och en åttamånaders bebis (:
blir mys där hemma och sen sova på soffan.
kommer nog bli en myyyysig lördag! (:

men godnatt.






♥ älsklingshjärtat vad du är söt!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0