det handlar fan att tro på sig själv, inte lögnerna

hur ska vi börja här nudå..

igår efter skolan gick vi ner på stan.
handlade lite och tog bussen till skutskär.
malin och amanda följde med mig till kusin
och hälsade på lilla elin som bara växer!
sötunge, nästa lördag blir det en massa mys med dig (:

sen gick vi vidare hem till linnéa, fixade hennes present
och gjorde iordning oss. alla kom och vi åt god tacopaj
och som efterrätt cheesecake. tack så himla mycket sötan!
efter det spelade vi linnéas nya spel förfesten och fick
göra en massa galna uppdrag!

och sen stack hennes barndomskompisar och tog visst
linnéas 18årsfest som en förfest. men vad skönt för er
att ni fick huvudrätt och efterätt samt bra musik och fina
människor runt om er då, i dom två timmarna ni höll er att
vara hos eran barndomskompis. bra gjort, verkligen!

sen är det skillnad till hennes nya vänner som hon känt
i snart tre år som stannade och försökte göra det bästa av hennes
18årsfest. DET ÄR SKILLNAD PÅ MÄNNISKOR DET.

att tycka en krogjävel ska vara så viktig och väljer den
före än vän, det är nog det patetiska jag någonsin varit med om.
ursäkta alla fina tjejer, men gud så dåligt av er!
jag trodde man fan inte hade så lite i skallen som ni hade igår..
skyll på drickan eller vad som helst, jag tror då inte på er.
hoppas ni hade mycket trevligare timmar på krogen.

vill iallafall tacka linnéa för den otroligt goda maten och efterrätten,
det fina umgänget och självklart att vi fick komma och fira dig (:
VI ÄLSKAR DIG och jag hoppas vi visade det igår stumpan!


juste, brynäs förlorare ikväll också... i förlängning..
tur att jag har min pappa som är så söt ändå (:
åkte och köpte mat och hade myspys bara vi
nu när mamma är på jobbmiddag i uppsala!

pappa berättade också att han bytt abonnemang och
såklart så har han blivit pålurad två nya mobiler, billaddare
till telefon, headset och trådlös hemtelefon för typ 150 kr.
haha, såklart att han tackar ja när det låter bra ;)
gullispappa.
- han ska jag ner och gosa med nu innan vi ska hämta mami (:



det återstår 4 timmar och 20 minuter innan du är myndig unge!
TAGGA! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0