l-e-dig

jag och felicia åt på atalanta runt sju,
jag fick dock betala igen. haha.
men det är ju lungt, man är väl tät? ;)

sen mötte vi upp linnéa och vi stod och pratade
länge, länge om allt och inget.
konstaterade mycket och fick bestämt om
en krogvända ikväll. det tackar man inte nej till!

jag och linnéa drog hem till anna.
lagade lite plättar åt henne och satt och pratade.
pappa kom med lite saker så vi kunde sova kvar.
sen kollade vi lite på eva och adam, men alla tre
somnade i soffan. haha, så kung!
sen kröp alla vi till sängen och somnade gott!

drog till tandläkaren idag.
nu behöver jag inte gå dit på ett halvår, sköönt!

åkte hem.
felicia kom, kollade på kläder.
vi hängde med henne hem, blev bjuden på fika, gott (:
kollade också på den underbart söta kattungen teddy!

kom hem för ett tag sen, väntar nu på s.
ska strax färga håret och bestämma outfit för kvällens bravader.
förkirr hos anna och sedan utgång med några utav de sötaste!


på din gård eller?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0