kärlek sprider glädje

min kväll har bestått av plugg,
massor av prat med mor och far,
biggest loser, idol, en film, en dusch,
hjälpt mamma med tvätten
och jag är fortfarande inte trött!
vad är detta? överskottsenergi
från en vän som mår toppen?
jag tror faktiskt det :D
så glad för hennes skull.
har aldrig sett henne så glad
och så varm i sig själv!
jag vet en sak och det är hon är kär
- till och med nykär och det kan jag låta
dig vara 365 dagar om året ;)
jag älskar dig fisan!

måste ta och sova snart,
för imorgon är det ju en ny dag,
nya möjligheter och ny energi
som jag ska fånga!

låt veckorna gå fort i skolan,
för nu vill jag bara ha bal,
studentkryssning, studentveckan
och själva dagen då vi står där.
alltså det finns inte en känsla
som kan beskriva hur jag känner redan nu!
undra om jag ens kommer vara i liv
när vi står där. haha.

sov gott alla fina.
och du pojken - medan du gör din flickväns dagar
så gör du mina med.




och björn nagander - du är en fin sminkad människa du med.
jag tycker du är cool. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0