jag lever mitt liv

igår efter skolan drog jag, linnéa och paulina
ner på stan och kikade. blev tre tröjor, en kjol,
leggings, örhängen och lite annat!
gick och käkade och sen drog linnéa hem.
jag och paulina fortsatte att tranta runt
eftersom vi skulle leta på något att ha på kvällningen.
till slut hittade vi typ det, och då var klockan typ fem i sju.
ganska tajmat där! gick till bussen och åkte hem till henne.

gjorde oss i ordning lite och sen mötte vi upp ilja och jocke.
spelade spel och drack lite gott!
sen runt elvatiden tog vi bussen ner på stan och gick på slicken.
paulinas första krogrunda, inte alls helt tokig, men den ska bli bättre
sen när vi är fler och startar ett jävlans röj!

mådde bra fick man ju göra idag också. icke.
plus min förkylning. fydå. aldrig varit så dålig tror jag..
men jag klarade skoldagen tillslut.

har haft en jättemysig kväll med min mor, far och hund.
kollat på två och en halv filmer (transformers, grease 2 och halva pirates..)
samt idol. ätit ost och kex och druckit kaffe.
kung. verkligen jättemys! förstår inte varför jag gör detta oftare?
ska börjas med det kan jag ju säga. höhö.

nu är jag iallafall GRYMT trött.
efter nattens tretimmars sömn och en hel dag plus denna myskväll
så är det nog dags för mig att gosa ner mig i sängen nu och bara
ladda inför morgondagen då det hålls maskerad i lingbo. woow.

godnatt alla sömntutor, jag njuter nu.
en säng är nog en utav de bästa sakerna
som finns i mitt liv. MIN SÄNG!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0