jag är glad för en vän

jag är så glad för min väninnas skull
som idag fyller 18 år.
och som hon har längtat och varit tvungen
att sitta hemma dom gånger vi andra gått ut...
men nu kan du också följa med och producera
en massa goa minnen med alla!
sen får vi lägga lite tanke på amanda som om
fyra månader kommer ikapp också! ;)

vaknade konstigt nog klockan nio idag.
åt frukost och myste ner mig i soffan.
ska nu försöka städa rummet, gå ut och gå
med mamma och hunden, plugga lite sedan
ta en dusch. söndagar är liksom till för sånt här...
behövliga saker alltså!

skulle kunna gratta néa hundra gånger om,
för att jag är så lycklig för hennes skull.
hennes glädje. åhh, stumpis! ha iallafall
världens bästa dag!

HEJDOO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0