ingen kan älska som vi

jag älskar faktiskt skolan,
alltså människorna och jag mår jättebra
när jag är med dom och känner mig glad
typ hela tiden. men själva skolan gör mig
sur och trött, jag orkar liksom inte bry mig
om allt som händer...

idag fick vi som tur va sluta typ 45 minuter
tidigare, som då gjorde att jag och linnéa
hann ner på stan och handla nagellack från kicks
och en parfym samt hudlotion från make up store!

jag och linnéa kom hem till mig, åt pannkakor.
sen lite snack hit och dit, seriöst så blir jag snart galen.
vi löser allt detta nu och sen skiter vi i det här.
bara vi vet att vi lärt oss något av det här,
annars var det helt jävla onödigt att detta kom upp,
för ett problem var det ju, annars hade ingen utav oss
yttrat oss. - där har jag en poäng. faktiskt.
vi pratar igenom, löser och den sätter punkt.

nu sitter jag, linnéa och simon och kollar på idol.
pappa har fått hem sina mobiltelefoner (dom sög..),
hemtelefonen (duger bra) och hans grejjer till telen.
jag håller då mig till min telefon ett tag till jag,
sen blir det byte!

när simon drar så blir det lite plugg för linnéa och mig.
sen imorgonbitti ska vi till gäverängeskolans klass 2 och
ställa frågor och prata lite. ska bli trevligt!
sen in till skolan med tolvtåget.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0