idol 2010

okeeej, vi börjar så här.
dom första timmarna i skolan gick huuur
segt som helst. och efter lunch började
vi det trevliga och skulle försöka bestämma
inom klassen hur vi ska se ut på skolfotot som
då är på tordag, alltså om två dagar.
jag kan ju säga så här, väääääääärlden bråk.
alla skrek och dödshotade varandra, smällde i dörrar,
lugnade ner oss några minuter och sen började det om.
och så skyller en del ifrån sig också.  och en del var riktigt
barnsliga och betedde sig hur töntigt som helst. hmmm bra där killar.
wops, där råka jag säga vilka det var..

ne, men helt seriöst så kan inte en heeel klass komma överrens.
så är det bara. precis lika som att heeela sveriges befolkning inte kan
komma överrens så måste man få välja olika, MEN marijoteten beslutar.
så det är bara att godta det som bestäms.
nu kom rösterna mest på vårt förslag, roligt för oss, mindre roligt för er.
men snälla ställ upp lite. det sista skolfotot tillsammans...
näää men då ska ni "inte rösta, gå ut från klassrummet, vägra lyssna,
ställa sig långt bak och låtsas inte höra". vafan är det för fjant?

ett typiskt bevis på att killar ligger 3-4 år efter oss tjejer.

skolan fortsatte. slutade skolan runt tre.
amanda och jag gick och köpte ben&jerry's sen
hoppade vi på tåget mot ockelbo.

har ännu en dag fått i mig mat, klippt morbror
och tjänat ihop 200.
nu väntar jag bara på att få sätta på tvn och kolla
på det första programmet av IDOL 2010!

börjar bli jättedålig i förkylningen också.
sen i eftermiddags har jag nyst typ 10 gånger
och nu när jag kom hem nyser jag hela tiden, huvudet
känns som en ballong och halsen börjar klia...
inatt kommer väl hostan. uffa... pigga på mig nu.

puss och njut av kvällens härligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0