hej förkyld tjej

skolan har gått bra.
konstigt nog så gillar jag religon
och min lärare rätt så bra. härligt för mig.

och så tycker jag om att ha skapande verksamhet.
liv och rörelse, teater, bild och sång. MM kulkul!
jag kanske skulle gått estet? ;)

efter skolan idag knatade jag, linnéa och amanda
ner på stan. amanda gick och linnéa och jag kollade runt lite!
köpte ett par kängor, men kände att dom inte var så sköna när
jag kom hem, så dom ska bytas imorgon till en större storlek
eller byta tillbaka dom helt och hållet. får se.
köpte även ett par röda fjäder örhängen som ska användas
på maskeraden på lördag. fick även tag på ett par skinnhandskar
som jag har velat ha ett tag. rätt nice!

och så blev det lite "ge och få" då linnéa var så söt och bjöd mig
på mat eftersom jag inte fick någon 18årspresent av henne
när jag fyllde för 6 månader sen ;) haha.
och eftersom hon vet att hon kommer få något av mig
så kände hon att hon ville ge något till mig! tack så himla mycket
stumpan, verkligen gulligt av dig (:

på tåget dracks det öl och pratade konstigt språk....
alltså inte vi, utan några backpackers ;)

fialian var så snäll och hämtade mig på stationen också.
tackotack sötan!
har käkat och taggat lite inför helgens maskerad genom
att prova allt jag ska ha på mig!

GRATTIS PAULINA PÅ 18 ÅRSDAGEN! :D ha det bäääst!

nu blir det hett hett hett kaffe och idol. mmm så mys!
hatar reklamen bara. bajstv. hejdååå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0