full rulle

vår webbdesignslärare kom inte
på de tjugo minuterna vi satt där och väntade,
så vi drog och shoppade istället.
blev en tröja som troligen kommer andvändas
på krogen eller något tag i helgen iallafall,
en höstmössa i grått, ett blå/turkos-nagellack till maskeraden
och lösnaglar så man blir lite piff. höhö.

har mycket på g framför mig nu känner jag...

v. 36
torsdag - utgång med paulina och gänget.
fredag - fira paulina i bomhus.           (skolfoto?)
lördag - maskerad, förkirris hos amanda.
söndag - shoppingdag med m&p (?)

v.37
torsdag - elitseriepremiär brynäs - modo.  (?)
fredag - fira linnéa i skutskär.
lördag - hoffmaestro på maxim. (?)

v.38
lördag - barnvakt i skutskär (:

v.39
lördag - lovisa i sandviken.

fullt upp.
och så ska jag hinna med skolan också.
ohhh. kämpa på bara!

nu ska jag försöka vara duktig och
göra något som jag är tvungen till att göra.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0