fiskmarknad

detta skulle kunnat bli en mycket lyckad
kväll om jag bara orkade vara pigg och orkade
dricka lite och orkade vara lite mer social,
men icke. helt död. var glad med minen,
men kroppen hängde liksom inte med...
åkte iallafall upp till lingbo, fick åka med snälla
simon. var hemma hos emil och förfestade lite
med anna och grapparna.
sen bilade vi till holmsveden där lovis och elin
hade sin ihopslagna födelsedagsfest.
synd att det inte kom så mycket folk tjejer...
levde om lite där och sen bestämde vi oss
för att åka till söderhamn på den där marknaden
som jag nu inte minns vad den heter, men att
den heter något med fisk... typ? haha.
blev att käka där och gå runt lite, men i nära minus-grader
så gav vi upp och åkte hem.
snälla johannes skjutsade hem mig, tackotack.

nu är jag hemma, dödstrött.
ska sova lite och försöka rycka upp mig till morgondagen.
kan ju inte sova jämt heller ;)

natti alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0