en täppt näsa och rinnande ögon

och då har man kollat på idol för första
gången för i år. synd att dom inte visar så
många roliga på en gång, mest en massa
tjabbel tycker jag. vi fick några goda skratt
iallafall. en den är ju fan sjuk som ställer upp.
haha. tokjävlar!

nu under kvällen har jag bara blivit sämre och sämre.
iiiinte alls bra. känner mig helt dåsig och det rinner ur
näsa och ögon på mig... hoppas verkligen på förbättring
imorgon. annars blir det en hemmadag...
men synd att missa skolan när man har så roligt där också!

om jag är någolunda pigg i morgon så blir det en sväng på stan
för utprovning av höstkläder och skor. mys.

nu får det blir en godnatt för mig, för jag orkar inte sitta
upp mer. hej och hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0