en obrydd kväll

jag har inte orkat plugga.
jag har inte orkat städa.
jag har inte orkat varit social.
utan jag har bara suttit vid tvn.
jag har druckit kaffe.
jag har ätit äppelpaj.
och jag har duschat.

nu orkar jag inte nå mer idag.
imorgon är det ny vecka,
ny skoldag, nya uppgifter,
nya suckar och nya händelser.

mot helgen blir det storfirande av lina (:
det gillar vi!


en pizzabagare och hans son.
sonen - pappa, jag måste sticka på matchen nu.
pappan - men den börjar väl klockan sju?
sonen - ja, men vi måste värma upp också!
pappan - men det är ju redan så varmt här vid ugnen!

haha jag håller på dör.
en sann historia också.
rätt kult!

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0