elitseriepremiären var sur

linnéa var supertrött och somnade på en gång.
själv så snurrade jag typ hundratusentioett varv
i sängen innan jag kunde slappna av och somna..

imorse var jag konstigt nog mycket pigg,
eller a, piggare än linnéa iallafall ;)

skolan har gått bra idag.
inte så många lektioner och det har bara rullat på.

tog fyra tåget hem.
var hemma kvart i fem.
amanda följde med mig hem.
hann bara byta om kläder och lite så,
så kom affepaffe och hämtade oss
och vi åkte in och kollade på elitseriepremiären
mellan brynäs-modo. vi hade stora förväntningar
av denna match, men det sket sig ganska rejält..
eller brynäs förlorade med 0-2. icke bra.
men bättre lycka nästa gång då!

jag ger inte upp.
en gång brynäs - allttid brynäs.
stolt tjej här. heeej!

imorgon är det fredag,
alltså innebär det att vi går i skolan
och sen drar ner på stan en sväng
och därefter till skutskär och festar
hos linnéa som har 18års fest med
mat och grejjer. gud så trevligt :D

hoppas på en lyckad kväll!
vilket jag tror, är nästan helt säker
på att det kommer bli när de bästa
kommer och gör det bäst. haha.

godnatt tröttskallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0