det hänger på flera, men mest din styrka

det blev plugg, men inget städ
och typ ingen kurering för min hals heller,
förutom några halstabletter då..

eftersom jag vaknade halv två idag så hann jag inte
mycket annat än äta frukost och plugga så var det mat.
god mat - chili con carne. och hur gott är inte det?

åkte upp till kusin och barnen och gosade lite!
behövdes verkligen.

kom hem.
har haft en mysig filmkväll med mamma och pappa.
och hunden såklart. blev sorgliga marley and me.
gud så tårarna rinner för den filmen.

nu håller jag alla tummar för att morgondagen ska
gå bra och att inga komplikationer ska uppstå.
det kommer jag aldrig kunna ta, så låt det bara gå
så smidigt som möjligt så behöver ingen sörja.
jag ger dig all styrka för att fixa det här.

ska försöka få mig lite sömn nu innan morgondagen väntar.
tur att jag har mina bästaste. utan er, ingen jag.

och p - jag älskar dig. du klarar det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0