debatt ?

ne nu jävlar är det kört för varannan kotte
i detta land tycker jag.
fan va arg jag är på dom som INTE FATTAR
vad SD har att komma med?
och ni säger att det inte är vi som är pålästa...
undra vilka som INTE är det jag, jävla pundarjävlar.
ursäkta mitt språk men nu får ni ta och ge er.

låt SD få en chans att förändra vårt land,
en bättre miljö, ungdomarna får jobb och kan leva
och ni kan sluta klaga.

var och en har lagt sin egna röst OCH då har
ni ingenting att säga till om.
tänk om vi skulle sitta och klaga på era röster
och vad ni har valt?

spelar ingen roll om du är 18, 23, 48 eller 90
så förändras samhället hela tiden och man måste
läsa om alla nyheter för att få grepp om alla politikers
åsikter och tyckande inför ett val.
du som är runt 50 och verkar tro att du har stenkoll,
du har fel, för det är så jävla skiftande hela tiden
så det är bara att börja friska upp hjärnan det innan
du lägger i dina vallappar. ENKELT!

att man ska behöva bli rasande varje dag fyra år framåt
är ju fan skandal. l
vi har lärt oss att vara stolta och inte tycka till era röster,
lär er det ni också, patetiska jävlar... (ursäkta igen för mitt språk)

nu ska jag vara på den glada sidan och gratulera min käraste
vän från en ganska lång tid tillbaka som idag har klarat sin uppkörning
och har nu fått sitt körkort! :d GRATTIS ÄLSKAR MALIN!
- som du kommer få skjutsa mig ;) haha.

hon kommer snart hit, så ska vi ta en runda
och sedan hälsa på hennes bror med familj.
mysig måndag. aggression och vänskap.
jättebra!

hejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0