ännu en söndag

det blev så att man somnade runt fyra inatt med,
snacka om att inte kunna sova..
vaknade runt tolv, käkade frukost och städade rummet.
skönt att ha lite ordning igen.
synd att det bara kommer vara i typ en vecka högst,
sen är det som ett bombnedslag igen!

har precis duschat och haft en vanilj-ansiktsmask på.
gud så den luktar gott. anna och emil kom med lite pengar
och nu har jag fasiken ingen aning om vad jag ska göra.

kanske träffa fialien som kom hem igår.
det skulle jag tycka va trevligt.
jag ringer henne, japp det gör jag (:

skola imorn igen.
OCH DÅ SKA VI PROVA STUDENTMÖSSOR!
- hur kommer inte det att kännas då!
det är rätt så nära, eller a runt 250 dagar
om inte mer, men ändå.
detta kommer gå så snabbt.
kämpa nu tjejer, vi klarar detta!
tillsammans gör vi det ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0