kokoo

det blev trött igår, men vi kämpade upp oss.
hade ingen lust med någonting, hade bara lust
att hyra en film och mysa tillsammans med några busar,
men ändå så övertygade emil och anna oss att följa med.

blev en tur till sandviken till lovisa och firade henne lite som har fyllt 20!
skrämde också ett ett rattfyllo med blåljus (fniss).

blev där typ tre timmar, sen blev det hemgång när jag halvt somnade
på govlet, trots 10-12 pers i lägenheten. bra trött tjej? ehm..

åkte med simon hem, körde som en biltjuv och även där somnade jag,
efter sandviksvägen med alla kurvor - i hög hastighet, (vingelvingel)
skönt vare iallafall. kom hem, somnade som en stock,
var då bra mycket piggare i morse när jag vaknade! - halv tio.

nu ska jag städa ihop lite på rummet, göra mig i ordning och sen
ge mig av till gäveränge där vi ska ha en intervju med BK Framtiden.
skolarbeten på skolarbeten, inte undra på att man är trött inte...

och jag lovar att bilderna från helgen ska komma in så fort jag har tid.
ikväll kanske.


tack för denna långa helg alla söta godsaker,  ni är värd varje droppe i glaset!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0