en värld av känslor

i onsdags blev det myskväll med
malin och lina. åkte och köpte massor
av frukt och gjorde fruktsallad med glass och vaniljsås
och sen kollade vi på prince of persia.
en faktiskt jättebra film. och snygg prins! hehe.

sen blev det att båda bruttorna sov hos mig.
mycket mysigt. längesen vi hade en sån kväll!

igår blev det hockeymatch med malin och lina.
satte oss i sportbaren och guldbaren inne på läkerol
och förfestade, men även såg vi ju när brynäs
vann sin match. otroligt spännande slutminuter måste jag säga!

efter matchen fick vi skjuts ner på stan av affepaffe.
gick då och satte oss på old saints och beställde
in en kanna cider och godis-shotar! otroligt gott :)
plus nötterna som bjussades på, helt perfekt!
jennie och frida kom också.

runt halv tolv drog vi vidare till slicken.
dansade loss och roade oss, men blev aldrig
riktigt påverkad så, iställt trött..
så då åkte vi hem runt ett - halv två.
allihopa var aptrötta.

hemma halv tre och började packa ihop lite.
sen blev det godnatt.

vaknade imorse
av att mamma väckte mig
och då hade jag endast sovit tre timmar. great.
helt borta... typ yr!

skoldagen har varit apjobbig.
tycker varken om religion eller samhällskunskap.
så jävla dryga ämnen. bort med dom bara...

slutade runt halv två iallafall.
jag och linnéa gick och tog ut pengar
till studentkryssningens bokning.
åkte hem till skutskär.
gick hem till min kusin och hälsade på.
lillfisan hade bajsat på sig så hon var inte
så fräsch... men hon blev efter ett bad! :)
fick saker från ullared också, bodylotion, strumpor,
trosor, shot-spel, hårband och en massa annat!
tack så mycket :))

kom hem till linnéa. käkade mat.
försökte boka kryssningen, men går visst inte ännu.
men ska försöka boka i helgen eller början på nästa vecka
så vi är säker på att vi får plats på stoschbåta!

nu håller linnéa på städar ihop sitt rum för fullt,
ska snart åka till citygross och ica maxi för att handla,
sen vidare till sätra där vi ska tillbringa vår mysiga kväll
med en massa goda fredagsplock!
pratade om krogen, men vi orkar fan inte...
vill bara mysa och ta det lugnt.
blir nog att färga linnéas hår också, passar nog på att
göra en slinga i mitt hår på samma gång. höhö.

men vi hörs?
a.
bra.
heeej.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0