helger är bäst

ännu en dag med massa festligheter.
japp - det var igår det!
gick i skolan.
fick med mig emelie hem, med bussersättning..
kom hem, fixade oss, linnéa kom, vi gick ner till
lina, åt smörgåstårta och började vår kväll!
en massa folk kom och vi drack goda/icke goda drinkar,
dansade, spelade spel och hade underbart trevligt allesammans!
sen runt 10 försökte vi få alla att klä på sig för att dra vidare mot
stationen, själv blev det bilning in, men mötte upp sötfisarna på stan!

blev nekad  första gången vi skulle in,men då gick vi och käkade och
kom tillbaka med två gamla bf:are i varsin hand, då tamefan gick det!
att man ska behöva se kär ut för att komma in genom en dörr där stora
och hårda män står. herregud. blev också bjuden på inträde samt en varsin
drink i baren! vilka hjältar till killar, puss på er!

vi dansade, drack och hade asroligt hela kvällen!
stötte på en grabb på dansgolvet som jag dock fick ta hand om senare.
men sånt kan ju hända alla, så det är bara att ställa upp som en vän det!
nästa gång kanske det är min tur ;) (näääääe..)

träffade en massa roliga folk som fick våra mungipor att dras upp till ögonen.
kul att ses kanske man ska säga!

runt två kom vår fina taxi och hämtade oss, skjutsade hem två till bomhus.
lika bra det!

idag har jag vaknat. åkt buss. åkt tåg. ätit mat. färgat hår. duschat.
gosat med min underbaraste vän. och nu tänker vi, hur i hela helvete...
a, nå längre har vi inte kommit. men puss på den här kvällen!

att man ska behöva få ont, smärta.
aj. aj. aj.


bilder kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0