jag kan ta, röra och känna

gud vilken mysig måndag jag fick ha!
åkte bilers med sofie hem.
åt nuggets, ris och fresch island. GOTT!
sen skulle jag plugga, men satt vid datorn
och rätt som det var så var det kolsvart ute
och då såg jag att jag hade suttit i över en
timme och kikat runt.
jävla facebook rätt ut sagt!

bestämde en lite dejt med malin.
så hon kom och hämtade mig i skåpbilen
som inte, alltså inte är lätt att köra.
ingen lätt växel och väldigt klumpig.
åkte och tankade, så jävla bra vi äääär.. hehe.
och sen åkte vi till ica och köpte en massa gott
till vår dejt.
blev saft, en blåbärspaj, ballerinakakor med kladdkakasmak
som vi då doppade i mjölk. MUMS!
åkte hem till mig och gosade ner oss och åt allt detta
och kollade på  biggest looser. världsbra kombination alltså ;)
men sen blev det ullared och då började vi snacka om alla utflykter
vi ska göra tillsammans här framöver.
börjar med hockey och utgång på torsdag,
sen ska vi på vår alrandatrip:ation den 1 november.
och så ska vi hinna med en årlig revyshow-tittning tillsammans
och även åka till ullared då i januari och köpa en massa skoj.
sen ska vi på studentkryssning, utomlands, studenten och allt
var det nu är. så jäklar vad vi ska passa in med vårt liv!
som jag ska njuta! som maya, hon har redan satt
ett datum på när hon ska åka utomlands med mig, malin och lina!
haha sötpluppis :)

malin avrundade vår dejt och for hemåt för att plugga på sitt prov
som hon har imorgon! önska till hjärtat!
själv så skulle jag plugga, men somnade så ljuvligt i soffan
framför ullareds sista minuter, inlindad i mitt fluffiga täcke och en hund
som halft låg i mitt knä. jag mådde bäst.

nyss väckte mamma mig, så nu sitter jag inkurad i mitt fortfarande
sköna och fluffiga täcke här, ska krypa ner strax och sova de timmar
jag behöver... är fan helt slut som människa jag!

och jag vill önska ulrika en trevlig stund på ullared, som åker
redan i natt och ska shoppa loss där imorgon.
har beställt lite smått av henne, bara för kul skull, så spännande
vad det kan vara :))

godnatt allesammans.
du, jag är kung på det du är 2:a i.





cpdag. inte dag alltså.
men kokkodag. verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0