en kall och gul dag

gårdagens fredag var otrolig mysig.
en kväll med kusin och familj,
även lilla elin som bara växer hela tiden!
lina kom ju också, mycket mys.

spelade buzz med samuel och ulrika,
kolla på idol och myste i soffan.

sen blev alla trötta och vi gick och la oss runt
tolvtiden. mycket behövligt...
för imorse klockan 6 kom johnny ner med elin
och jag fick ta na.
hade dock lovat dem en sovmorgon och att jag
skulle ta na, men klockan sex var väl lite väl tidigt...
tur att jag somnade i god tid.

lina fick ta na så dom låg och gosade i vardagsrummet
på madrassen och jag gick och gjorde välling.
hon fick vällingen och sen gjorde vi frukost.
lina var på frukost-glad-tjej-humör så det blev
stekt ägg, macka och varm oboy. mmm!

sen klädde jag på elin kläder och lina packade ihop sitt.
tog en promenad till skutskärs centrum för att dumpa
av lina som skulle in och göra någon övning med skolan.
så klockan 07.00 var jag ute och gick!!!
en lördag??? ovanligt. ahaa. men skönt på något vis.

jag och elin gick hem, myste ner oss i soffan.
kliade henne på magen så att hon somnade och sov
i 45 minuter.
sen fick hon mellanmål och macka.
där efter lekte vi lite och ulrika och johnny vaknade.
blev en till frukost med tacos.

därefter tog jag och klädde på elin och gick ut och tog
lite vackra höstbilder i det fina vädret.
sen kom linnéa och simon i hans SKYLINE! apcoolt.

drog till stan, ica maxi och sen full FART hemåt!
herregud vilket drag och vilken magkänsla alltså. heehheh.

jag och linnéa kom hem till mig.
först somnade jag i soffan med min
fitnessboll i en timme, sen ringde det
och efter det så kröp jag till linnéa i sängen
och somnade i typ 2 timmar med henne.
snacka om trötta tjejer? ;)

vaknade utav att mamma och pappa stod och halft skrattade
och sa att maten var klar.
med mat i magen så gick vi upp igen och myste, dunka musik
och ja..

sen har vi inte gjort så mycket mer.
drukit kaffe och galnat oss!
ehm.. a. riktigt också!
dansat ässen av oss. hehe.

vill att linnéa drar hem till simon snart så jag
får sovaaaaaaaaaaa... fan också...
vill inte ha henne här.
men tyst, säg det inte till någon.
hon blir så sur då...
men jag tycker ju om henne ändå..
fast inte nu.. eller ja..
kanske lite...a fast nä.. men okej.

godnatt alla kära.
och inte kära.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0