lever i nattens dimma

bröllopet var så otroligt fint!
jenny - du var grymt söt och vacker,
och daniel - dina tårar gjorde mina kan jag säga.
gud så fint och gud så va kärleksfullt allt var.
både mamma och jag föll tårar.

hann bara hem så ringer malin och undrar
om jag ville vara med henne och grabbar/gubbarna
och spela innebandy. så visst, slängde i mig mat
jag och drog till gäveränge.
och inte trodde jag att det skulle bli så hårt inte,
men jävlar, haha. körde fullt ös i en och en halvtimme.
var inte så jobbigt, mest roligt!
det lustiga var ju att jag trodde aldrig jag skulle spela innebandy
en söndageftermiddag med gubbar. lurit ;)
en kul grej och det gör vi om malin!

som sagt. skola och prov imorgon.
det går som det går.
inte så farligt med omprov heller så det så.
'








godnatt finare och finast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0