tur att det finns människor som gör en glad från hjärtat

jag vet inte vad jag gör
eller vad jag är.
jag bara vandrar genom mina
dagar och låter all lycka ligga bakom mig.
jag vet inte alls. känner bara en massa hat
och sorg och förjävligt nog så är det ju något
som ligger bakom det.
kanske lite utav denna årstid.
lite sa jag.
vad mer har jag inte riktigt svar på.

jag vet vilka jag kan lita på och vilka som
är min vägg att luta mig mot..
och vilka som låtsas vara väggjäveln
som innehåller gips som man bara vill
och kan slå sönder.
så känner jag lite.


annars har min dag idag varit superbra.
jag har mått bra i skolan.
haft det rätt skönt.
lite tråkig präst som snackade i över en timme,
men annars så.
skapande sista timmen satt man bara och kollade.
okej, jag agerade en gång. rätt bra!
och felicia och jag har det alltid så kung på dom lektionerna.
känns som om vi hör ihop då.
vi och våra snurrisstolar. puss påt.

efter skolan så gick jag, linnéa och felicia ner på stan.
jag och linnéa lämnade tillbaka våra bh:ar som inköptes igår,
men var alldeles för trånga. och istället så köpte felicia en sådan.

felicia drog med tåget och linnéa och jag gick och käkade.
eller hon käkade och jag smakade.
därefter blev det handling av ett block till projektarbetet-loggbok,
en annan ämnesbok och en bläckpenna. behövligt!

och eftersom jag hade presentkort på din sko på 449 kronor,
så passade jag på att köpa ett par klackskor, mer vinteraktiga,
för just 449 kronor. härligt vad matcho.

sen satte jag och néis på tåget och åkte mot byarna.
jag har just ätit.
tänkte sätta mig och skriva om lite i loggboken nu
och därefter plugga lite till provet på måndag..

har ju fått reda på att man ska till stockholm på haloweenhelgen
och lyssna på travie  McCoy  som sjunger billionaire!
hur nice är inte det då?
jag, lina, amanda och chatrin!
ska få med oss två till också tror jag.



jag saknar dig malin.




Kommentarer
Postat av: malin

åh, jag saknardej med älskling! måste ses nån dag inom snar framtid tycker jag!!!! det är ett måste! puss på dej hjärtat <3

2010-10-10 @ 17:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0