tiden är troligen inne kära barn

gud vilken bra skoldag.
säger som felicia,
vi är så lyckliga tillsammans.
alla så glada miner och
det är så otroligt skönt!

sista timmen övade vi på morgondagens
uppvisning. musikshowen kommer bli super!
och felicia drog tidigare för att hon hade noll syn,
fick sen reda på att hon fått fel styrka och därför inte
såg något. bra där optikern!  haha stackare!

på tåget hem satt jag med vår älskade magnus.
och som vi skrattade.
några invandrare från lingbo satt typ bredvid oss
och så säger ena killen till den andra: Ge mig feeem!
inte give me five, utan  på lite turk-svenska!
jag och magnus garvade ihjäl oss av skratt ;)
sen när jag skulle gå av tåget säger den andra killen:
hörru bara för att du skrattade så hemskt så får du betala!
haha, sötfrön. såna roliga och snälla människor som er
borde det finnas fler utav :) skulle kunna pussa sönder er.

sitter hemma nu.
fått i mig mat.
ska strax plugga.
och sen fixa outfit:en för morgondagens show
och sen sova lite.

känns som det kommer bli ett fantastiskt lov också.

fredag - söndag
- stockholm med tjejerna.
ut på fredagkväll, stan och shoppa på lördagen,
lördagkväll lyssna på travie mccoy och några fler
och sen söndagen blir det säkert shopping innan
vi åker hem! myshelg :)

söndagkväll/natt - åker jag och malin och hämtar
våra vänner frida och emelie på arlanda.
blir god mat med malin på vägen dit och en massa dunkilidunk!

måndag - sova och göra något kul.

tisdag - barnen och linnéa i stan och shoppa.

onsdag - emelepan och jag!

torsdag - kanske en utgång?

fredag - kanske en utgång?

lördag - troligen filmkväll för par.
jag har skaffat en partner för kvällen ;)


att gå från ett steg till ett annat är ingen konst,
men att gå ifrån steget och lämna de förflutna,
det man älskar, eller har älskat,
det sårar. besvikelse och ilska.
man gör bara det inte.
ta steget, men glöm inte.
det du hade då, det kommer inte finnas kvar
som den vägg du alltid kunnat luta dig mot när
den nya världen övergett. ett val att stå i.
behåll och övervinn eller ge upp och försvinn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0