skutskär är fint

skolan idag har bara rullat på.
slutade runt ett.
fick möte med en tant om lokal till
projektarbete. så gick hem till kusin
och hämtade elin och tog henne i vagnen
och traskade i väg och mötte linnéa.
och så började det snöa också! shiiit.
lite mallig över att jag har varit med elin
när hennes första snöflingor föll på hennes näsa :)
allt lät jättbra med snacket med tanten,
förutom att vi ska vara tvugna att betala 100 kr i timmen....
och vi ska typ ha sex timmar vi veckan,
alltså 600 per vecka fram till jul. a joke!
usch... får se hur det blir.

lina kom nyss hit, så jag och ulrika åkte och hämtade
henne vid bussen sen åkte vi och handlade lite gott.
för min del blev det en yoggi med kolasmak. hihi.

jag mår som bäst nu, för lina står och masserar mig...
åh. döör typ. hehe.

ska mysa med familjen snart.
elin sover och samuel kollar barnprogram.

imorgon blir det hemgång med linnéa och simon.
i skyline:n. great! hejdoo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0