skit i talet - här kör vi kroppsspråk!

gick på stan med néa efter skolan.
tog femtåget hem.
åt mat och började plugga.
men jag kom just på att jag inte alls kommer
klara att stå där framför min söta klass och
berätta om min familj och om att vara ensambarn
inför alla, för jag kommer vara så jävla nervös
och inte vet vad jag ska säga...
fan. jag vet vad allt handlar om, men jag
kan inte den där prosiduren att lägga upp talet
på ett bra sätt.
det kommer gå åt helvete helt enkelt.
och önska mig fan inte lycka till....

nu skiter jag i detta och går ner och kollar på
ullared som är så jäklans mycket bättre än ett
f*cking jävla tal! ååååååååååh.

♥ och älskade vännen jeppe,
tycker synd om dig att behöva ha så ont i munnen.
krya på dig plupp.
kanske kommer och tar hand om dig någon dag,
så kanske du inte har lika ont längre (a) pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0