så tätt intill, men så långt härifrån

plugg blev det..
hela två och en halvtimme satt
jag vid köksbordet och läste, skrev,läste skrev osv.
mamma fick nog lite nervryck ibland när jag satt och läste
om regeringen och allt shit högt! hehe.
går bättre för mig då ju... så!

efter det så myste jag ner mig i soffan
och kollade på desperate h. och då somnade jag.
såklart.

mamma väckte mig första gången - peeetra... ska du ha kaffe?
jag - näääää... *somnade om*
pappa väcker mig andra gången - petra, det ska bli ett jävla snöoväder
snart, typ i slutet av veckan, typ 5 dm plasksnö....!
jag - vaaaa... ? då jävlar måste jag köpa stövlar till dess.
sen helt plötisligt stod jag och borstade tänderna! hehe.

dåligt bra pappa är på att väcka mig.
har nog världens respekt för han jag, min lilla gospappa!

imorgon börjar vi sent. skönt derå.
och så ska vi öva på vårt coola uppträdande.
kunglisch!

hörs och ses.
och du, glöm inte bort att du är värdelös!
♪ ♫




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0