ny kraft från slicken

vilken kanonkväll det blev igår.
allt var liksom på topp!
inga onda fötter och lagomt lycklig.

fick skjuts av snälla sinikka till sätra.
öppnade goda drycker, lyssnade på musik
och gjorde iordning oss.
vi spelade sanning&konsekvens. vääldans roligt!
fick ju reda på lite saker. VÄGGEN! h e h e.

runt elva tog vi en buss (som typ aldrig kom, därmed åkte gratis)
ner på stan och mötte upp bella. träffade uppsalaplupparna
och gick in på slicken. tog något gott att dricka och satte igång
vårt race som betstod av skaka, skaka och åter skaka rumpa!
räddade vår vän också, därmed ett fint slag. du var värd det!
lyssnar man inte så får man sig själv skylla!

träffade ganska mycket fint folk!
jag kan helt och hållet säga att jag är nöjd med kvällen!
lämnade bella vid hennes buss och sen gick vi till gouter och
köpte en macka och därefter tog bussen till sätrus.

somnade efter ett fint samtal med min väns vän.
ganska bra på att snacka du ;)

vaknade i morse utav hundratusen alarm.
och tillslut gick vi upp - efter en timme typ.
néa och jag tog bussen ner på stan, köpte
frukost på pressbyrån och satte oss på tolvtåget.

hemma nu, ska ta och städa rummet, träna, ut med hunden
och sen bara mysa med familjen och kolla på hockeyn.
kanske plugga lite också... känns som om det behövs till provet
på måndag... ha en fin lördag.





















♥ tack så himlans mycket för igår tjejer, verkligen ett tack! (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0