ljuvlig doft av det starka

det är sjukt egentligen.
linnéa och jag har inte alls gjort något
speciellt ikväll, men ändå så tycker jag
att vi har haft roligt och skrattat så jag
vet inte vad! vi har ju varandra så jag
tror vi vet att det duger :)

hon åkte iallafall hem nyss.
så nu tänkte jag krypa ner och kolla
på lite serier och sen sova.

imorgon ska jag sova ut för att klara
av en till veckas skola.
och sen en vecka till och därefter har vi lov.
och då blir det ju stockholm och alltihopa också.
så trevligt!

gröna äpplen är definitivt inte desamma som
gula bananer. det ska du ha klart för dig.
lär dig livets ord, att kunna tolka det på rätt sätt.

gagagaga.... såg precis att jag har glömt
min laddare hos kusin... som tur är har jag en till,
dock dåligare, men jag tror den laddar.
håller stortån. godnatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0