Let me open up and start again

and break this safe around my heart
I don't know how to let you in 
that's what keeps us apart
and that's why I need time I said I need you I need you to understand
you, you, you I need you to understand

talet idag gick alldeles för snabbt
och jag var alldeles för nervös och
allt gick bara alldeles för dåligt..
usch vad jag är missnöjd.
men man kan ju inte vara bra på allt. höhö.
närå, men en del saker måste ju gå sämre
än andra... så är det ju bara!
och denna gång fick det bli svenskatalet.
men det är som på vårt skolfoto: skiter man väl i!
och varför jag kom på det var att när jag kollade
posten idag hade vi fått hem vårt vackra skolfoto,
inlindade i toapapper och jag syns knappt!
kunde inte bli bättre skolfoto om jag får säga det.
finns på facebook kära få och trogna läsare. ;)

efter skolan gick jag och linnéa ner på stan.
blev lite saker, som behövs.
och sen tog vi femtåget som var ersatt med buss.

kom hem. åt mat.
mamma var överlycklig att se mig när jag bara har
sovit borta två dagar. hon är så söt! henne älskar jag.
och pappa med! hihi.

fixade lite, gjorde några frågor i psykosocialgrejset,
kollade på ishockey där då brynäs förlorade rätt rejält... usch.

duschade och fixade mina jävla nageltrång.
fyfan rätt ut sagt vad ont det gööör.
men nu är det fixat igen, får se hur det blir framöver.

nu ska jag ta och krypa ner och kolla på något avsnitt
av kungarna av tylösand och senaste avsnittet av
bonde söker fru. jag menar... man måste ju hänga med!

imorgon efter skolan blir det skutskär då jag ska gosa med
lilla elin och ha myskväll med min kusin och hela den familjen.
snor nog med elin till linnéa och simon en sväng också om det
inte blir för sent vill säga.

godnatt finaste du.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0